BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 8, 2010

~kazen2 ku...~

aku ade ramai KAZEN @ SEPUPU/SEPAPAT/SEDARE... blah ayah aku je lbh krg 26 org..blum campo blah mak aku g...rmai ooo...yg pling best nye time rye, kompom penuh la umah opah ngn tok aki...kete??hmm x yah ckp la...bebijik2...hehehe......ni la antara kazen2 yg rpat ngn aku time kt kampong...

gila2 kentang la die org ni..sume nye hero2, ditambah kan plak aku ngn adk pompuan aku yg gemo mlyan dieorg ni..huhuhu......pnt wei, kenkadang tu sampai brtumbuk2...


yg kepala teleng tu name die amir, die ni mmg x mkn saman, jenoh toknek@onyang aku bising soh jge die jgn panjat kusi,hehehe, onyang aku ni sht lg, brutal ooo.....

tengok tu kan aku dah ckp...ske sgt panjat kusi....
hehehe....


haaa.....prasan x kt org sume klau amik gambo je msti wat PEACE..tu mmg dah jd TRADEMARK kt org..hikhikhik...yang plng depan skali tu amar...abg kpd si amir, ni lagi hero...kepala die keras gle klau terantuk, kt yg penin...hehehe....

gambo2 ni di amik kat umah opah ngn tok aki, ari tu time cuti skolah...

0 comments: