BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 31, 2010

~oN tHe nExt sTep~

halu3..lama sudah x tulis blog ni...sejak2 jd staff kt MSR ni asyik bz je...emmm bz la sgt..hahaha

bz tgk org wat kje..since aku kje, udah 3 bln msh di takuk yg sama je...adoyai...BORING oooo..ni bkn BORING thp cipan, ni dah tahap tenuk a.k.a tapir...hehehehe mne x nye bnyk projek pending..so x bnyk kje yg nak kne follow up..tp kan ni tuk dept aku je la...lain2 nye dept bz je memanjang...

actually kan aku ni bru je grad 5.8.2010 ari tu...4 ari pastu tros dpt kje...fresh lg la ni...tp aku bkn nye blh dok diam nih...rimas seh...time study dulu ade je kje yg aku nk wat...bancuh simen la, ukur bangunan la, ukur tanah la, org cam aku nih x blh dok diam...hmmm klau x abs sume staff dlam opis ni aku kaco...haa td pg aku dah kco 2 org staff (mat sama faizal) ,best sbb ade org nak di buat LAWAN nih...bru smangat sket nak dtg kje yehaaAAAAA.....hahhahaahaha...

sengalkan aku ni name je PEREMPUAN, tp asyik nak kacau org je....YA ALLAH YA TUHAN KU, bila la aku nak jd PEREMPUAN melayu terakhir ni...adoyai, dan sebab tu gak la aku SINGLE until now....hahahaha..ade aku kesah...

tp kan kwan2 aku ckp aku ni brutal ngn gile2 kat luar je..tapi dalam ada taman...hehehehehe...seriously, aku mmg sangat cepat terasa...ade la 1 hari ni aku hang out ngan kengkawan p TESCO je...adat la tu je yg dkt ngn campus...hehehehe, pastu nak di jadikan cerita ade la 2 org budak kne marah ngn mak die kt dpn kedai roti, dah la tu time tu budak2 tu tgh mkn...sampai nangis budak 2 org tu...aku rse cam nak amik je budak2 tu, bkn ape cian oooo...yg x tahan nye aku pon same hampir2 mengalirkan air mata..huhuhuhu....nasib baek ade MEK die yg tlg menstabilkan aku...

0 comments: